Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog:D


Bigfoots!



Hits me!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Soffea Ielmaney
Others: Soffea Ielmaney  


Surprise Party


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ..

Sorry you all , saya dah lama tak update belog nie .Dah berhabuk dan bersarang bagai dah ..
Hehe atceli bukan taknak update tapi takde masa free .Memandangkan hari ini ada sedikit masa yang terluang so saya ambil kesempatan ini untuk update belog lah ..Hehe =D ..Hari-hari saya bukak belog nie sebenarnya cuma tak sempat nak nak tulis entry jea sebab masa2x saya sepanjang cuti ni banyak dihabiskan dengan layan cerita ,maen game and tweet2x ..So kepada belog yang dicintai maaf anda sudah diempatkan ..haha ..Eh ada ke diempatkan .? sorry *diduakan* haha lantaklah kan ..
Okey hari ni saya nak share dengan korang semua tentang birthday surprise saya ..Sebenarnya benda nie dah lama dah , sebulan yang lepas .Tapi lantaklah saya nak post jugak ..hehe *mukagedik* ..Okey masa tue 7 february 2012 ,and that day adalah birthday saya ..Bangun jea pagi tue tengok mesej handphone ,mesej tagged,wall fb dan mention twitter penuh dengan wish birthday .Okey terharu sangat2x kepada mana2x yang ingat birthday saya
*senyum sampai ketelinga* hehehe ='D

Okey sumpah cakap hari tu memang boring gila ,walaupun hari tu saya punya birthday saya taktahu nak buat apa sebab selalunya setiap hari saya akan keluar dengan kawan2x saya .So saya fikir hari tue mesti saya akan duduk terkurung dalam rumah jea .Memang boring gila !So saya pun layan la cerita yang ada dalam laptop ni .Tengah kusyuk2x duk layan citer tue tetiba dapat mesej dari kema and dia bagitau dia nak datang rumah saya petang nanti .Hati memang meloncat gembira dah ,yela mesti tak boring kan kalau kawan2x datang rumah ..Tengok jam lagi 3 jam kema nak datang ,ohh okey lambat lagi . Lebih kurang 20 minit kemudian tetiba my mummy panggil saya cakap kawan saya datang .Aik .?Biar betul .?Memang saya tak percaya la ,sebab kema cakap nak datang petang2x tapi masa tue baru tengahari .Jadi ,nak tak nak saya keluar jugak ,tapi belum sempat saya keluar tue ,my sis cakap yang datang tu bukan kawan saya tapi kawan mami .Sekali lagi dahi saya berkerut .LOL macam mana lah mami boleh tertukar tadi .Tanpa ada rasa was2x dan curiga saya pun kembali masuk bilik then sambung tengok cerita yang tertangguh tadi ,dekat telinga dah siap2x pakai headphone dah.Memang serius tak dengar la apa yang berlaku kat luar ..

About 15 minutes later...

Tengah duk feeling cite tue tetiba saya disergah oleh kawan2x saya dari belakang .Masa tu rasa macam nak gugur dan berderai jea jantung ni .Serius memang tak percaya kawan saya ada depan saya sebab apa yang saya tahu kawan mmmy saya datang.Masa tue sya and kema datang dekat saya bawak kek sambil nyanyi "Happy Birthday To You" .Seriusly cakap rasa terharu dan nak nanges bagai.Memang tak disangka dan tak diduga lah .Mami pun satu hal,join jugak diorang surprisekan saya ..HAHA ..Tak lama selepas tue Dhila dengan Am pun sampai ..Hehe memang terharui bagailah ,trimas kawan2x (= ..Saya takkan lupa sampai bila2x lah kenangan ni ..






Tenkiue korang ,,love you so muchie2x my dear =D *kenyit2x mata*