Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog:D


Bigfoots!



Hits me!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Soffea Ielmaney
Others: Soffea Ielmaney  


Graduation Day


Assalamualaikum w.b.t dan Salam sejahtera ..

Okey hari nie saya nak setori mory pasal graduation day .. Atceli majlis graduasi ni berlangsung pada hari khamis lepas tanggal 5/4/2012 ..Dah beberapa hari dah berlalu , watlek ahs saya tak suka post awal2x nie..ceh ayat bajet je lebih ! *muka comel* Pada hari tersebut saya turut juga terlibat and disebabkan itulah saya post entry pasaii ni ..HAHA banyak cantik muka kan *kenyit kenyit mata*
Okey majlis nie berlangsung di perkarangan sekolah saya and pelajar2x yang terlibat adalah calon SPM dan STPM 2011 ..Mereka yang terpilih sahaja yang layak bergraduasi dan mendapat sekurang2xnya C ..That's mean kalau dapat 9A tapi ada D ,so tak layak la bergraduasi ..Untuk keputusan SPM tahun nie sekolah saya menduduki tempat kelima dalam Negeri Kelantan and agak jatuh la berbanding tahun lepas yang menduduki tempat ketiga ..Sokeylah rezeki tak menyebelahi kali ni =) . Seramai 24 orang calon yang dapat straight A's dan tanpa A hanya seorang ..Okey saya dah tak tahu nak karang ape mende lagi ,almaklumlah dah hampir 5 bulan tak buat karangan and tak bersekolah , idea tu macam kosong je ..Dahla saya taknak mengarut lagi ..hehe


p/s ~ Maaf dipinta andai ade terguris hati atau terkasar bahasa ..Okey tata semua

lotsaluf Soffea Ielmaney